Klientské centrum

Klientské centrum
Klientské centrum

Centrum v kostce

Pracoviště Klientského centra

  • Rezervační kancelář a Kontaktní centrum pro Portál pacienta
  • Informace
  • Ústředna

Rezervační kancelář a Kontaktní centrum pro Portál pacienta

Poskytované služby:

  • rezervace termínu na vybraná ambulantní vyšetření
  • ověření data rezervace 
  • zprostředkování vystavení receptu
  • podpora práce s online rezervačními systémy nemocnice
  • poskytnutí informací k samoplátcovským výkonům
  • pomoc s orientací v areálu nemocnice
  • poskytnutí provozních informací o ambulancích a diagnostických pracovištích nemocnice
  • asistenční podpora při organizaci předoperačních vyšetření
  • zajištění elektronického přístupu k pacientské dokumentaci zdarma, 24/7 prostřednictvím Portálu pacienta : https://e-health.msk.cz

Kde nás najdete: hlavní vstupní hala nemocnice (kancelář vedle červeného bankomatu)
Provozní doba: Po-Pá 7:00-15:30
Bezplatná telefonní linka: 800 42 42 42
E-mail: rezervace@nemhav.cz

Monika Hemowská

Monika Hemowská

Referent

Dagmar Frenštátská

Dagmar Frenštátská

Referent

Andrea Polcrová

Andrea Polcrová

Referent

Napsali jste o nás

Další recenze
„Dobrý den, chtěla bych touto cestou pochválit personální obsazení týmu rezervační kanceláře Vaší nemocnice. Pracovnice plně kompetentní, empatické, s velmi příjemnou schopností komunikace a se snahou vyjít vstříc a pomoci.   Řešila jsem telefonicky a napoprvé jsem se nedovolala, jaké bylo mé překvapení když vzápětí se rezervační kancelář ozvala zpět a všechno, co bylo potřeba jsme k mé spokojenosti, rychle vyřešila.  Dle mých zkušeností, není takovéto jednání ve všech nemocnicích samozřejmostí. Ještě jednou moc děkuji těmto Vašim pracovnicím, velká pochvala a uznání. S pozdravem a přáním pěkného dne  Yvona Königová, Sousedská č.p. 10, 739 34 Šenov    “

Napsali jste o nás

Další recenze
„Dobrý den, chtěla bych touto cestou pochválit personální obsazení týmu rezervační kanceláře Vaší nemocnice. Pracovnice plně kompetentní, empatické, s velmi příjemnou schopností komunikace a se snahou vyjít vstříc a pomoci.   Řešila jsem telefonicky a napoprvé jsem se nedovolala, jaké bylo mé překvapení když vzápětí se rezervační kancelář ozvala zpět a všechno, co bylo potřeba jsme k mé spokojenosti, rychle vyřešila.  Dle mých zkušeností, není takovéto jednání ve všech nemocnicích samozřejmostí. Ještě jednou moc děkuji těmto Vašim pracovnicím, velká pochvala a uznání. S pozdravem a přáním pěkného dne  Yvona Königová, Sousedská č.p. 10, 739 34 Šenov    “