стаціонарне відділення 1 знаходиться на 3 поверсі блоку А
стаціонарне відділення 2 знаходиться на 2 поверсі блоку В
стаціонарне відділення 3 знаходиться на 3 поверсі блоку С
надаємо перевагу малаінвазивним технологіям
Найбільшу кількість втручань, включаючи онкологічні операції, проводимо лапароскопіно
малоінвазивні доступи використовуємо і при травматологічних та ортопедичних оперативних втручаннях
надаємо комплексну допомогу (в тому числі онкологічну) пацієнтам із захворюваннями молочної залози (повна діагностика, оперативне лікування, онкологія, диспансеризація)
ми займаємось лікуванням повного спекра захворювань прямої кишки
рутинно проводимо операції на щитовидній залозі
про дітей піклуємося спільно з лікарем педіатром
При важких станах працюємо спільно з лікарями мультипрофільної інтенсивної терапії та відділення реанімації та анестезіології
„Vedu kolektiv, kterému věřím a mohu se na něj za všech okolností spolehnout. Stejný kolektiv je Vám pacientům nepřetržitě k dispozici.“
Veronika Papoušková
Vrchní sestra
"Nelékařský personál našeho oddělení je vysoce erudovaný. Neustále se vzděláváme a v péči o naše pacienty se vždy snažíme uplatnit profesionalitu v kombinaci s laskavým přístupem".
„Dobrý den.
V červnu 2024 jsem v havířovské nemocnici podstoupila operaci kyčelního kloubu. Já, která se vůbec neorientuje ve zdravotnictví, nebyla v nemocnici, nezná, který lék se na co používá, slyší od okolí pouze nadávky a kritiku na naše zdravotnictví, jsem vůbec nevěděla , do čeho jdu. Bála jsem se, jak to zvládnu, nevěděla jsem, co mám dělat, čím začít.
Začalo to hezky, zavolala mi paní Petra Watorová, dnes Hudrová a domluvila společné setkání. Setkala jsem se s velice milou a empatickou mladou paní, který mi vše vysvětlila, dala potřebné papíry a poslala na vyšetření, které jsem musela podstoupit. Předala mi ortopedické pomůcky, které jsem pak potřebovala. A mi bylo hned lépe, protože jsem věděla, co mám dělat a co mě čeká. Paní Hudrová mě provedla celým tím procesem od předoperačního vyšetření až po pobyt v lázních. Bez ní bych byla bezradná a nervózní, jak to zvládnu a bylo by pro mě náročné si vše zařídit sama. Ten systém předoperační a pooperační péče, který je v havířovské nemocnici zaveden je pro nás pacienty velká pomoc a zbavuje nás starostí a strachu z toho, co bude.
To byl teprve začátek, pak mě čekalo přijetí do nemocnice na chirurgicko-gynekologické oddělení, kde mě připravili k operaci a pak se o mě po operaci starali. Setkala jsem se s opravdu profesionálním přístupem všech zaměstnanců tohoto oddělení.
Přístup lékařů - primáře ortopedického oddělení MUDr. Jána Majera, mého operatéra MUDr. Petra Mifka, primářky ortopedického oddělení MUDr. Mirka Crhánové byl nejen profesionální, ale hlavně lidský, srozumitelný a empatický. Všechny sestry, se kterými jsem se setkala byly příjemné, nic jim nebylo na obtíž, vždycky pomohly. Na rehabilitačním oddělení jsem se dostala díky profesionálnímu vedení fyzioterapeutů do kondice a odjela do lázní, kde jsem ve cvičení pokračovala. I tam jsem se setkala s profesionálním a hlavně empatickým přístupem všech zaměstnanců lázní.
A nemohu zapomenout na kuchyni, tak něco takového jsem neočekávala ani ve snu. Myslím si, že v mnoha domácnostech se ještě i dnes nevaří tak, jako v havířovské nemocnici. Stravy jsem se dopředu docela obávala, ale to, co jsem na talíři dostávala, to předčilo všechno. Všechno bylo výborné a ten výběr!
Takže když to všechno shrnu, tak jsem se těch sedm týdnů mimo domov měla opravdu skvěle. Chtěla bych ale na oplátku poprosit nás pacienty, abychom se i my ke zdravotníkům chovali slušně, s vděkem a hlavně s pokorou přijímali jejich služby. Jsme všichni jen lidé.
S přáním hezkého dne
Naďa Kašturová, vděčná pacientka
“
„Dobrý den.
V červnu 2024 jsem v havířovské nemocnici podstoupila operaci kyčelního kloubu. Já, která se vůbec neorientuje ve zdravotnictví, nebyla v nemocnici, nezná, který lék se na co používá, slyší od okolí pouze nadávky a kritiku na naše zdravotnictví, jsem vůbec nevěděla , do čeho jdu. Bála jsem se, jak to zvládnu, nevěděla jsem, co mám dělat, čím začít.
Začalo to hezky, zavolala mi paní Petra Watorová, dnes Hudrová a domluvila společné setkání. Setkala jsem se s velice milou a empatickou mladou paní, který mi vše vysvětlila, dala potřebné papíry a poslala na vyšetření, které jsem musela podstoupit. Předala mi ortopedické pomůcky, které jsem pak potřebovala. A mi bylo hned lépe, protože jsem věděla, co mám dělat a co mě čeká. Paní Hudrová mě provedla celým tím procesem od předoperačního vyšetření až po pobyt v lázních. Bez ní bych byla bezradná a nervózní, jak to zvládnu a bylo by pro mě náročné si vše zařídit sama. Ten systém předoperační a pooperační péče, který je v havířovské nemocnici zaveden je pro nás pacienty velká pomoc a zbavuje nás starostí a strachu z toho, co bude.
To byl teprve začátek, pak mě čekalo přijetí do nemocnice na chirurgicko-gynekologické oddělení, kde mě připravili k operaci a pak se o mě po operaci starali. Setkala jsem se s opravdu profesionálním přístupem všech zaměstnanců tohoto oddělení.
Přístup lékařů - primáře ortopedického oddělení MUDr. Jána Majera, mého operatéra MUDr. Petra Mifka, primářky ortopedického oddělení MUDr. Mirka Crhánové byl nejen profesionální, ale hlavně lidský, srozumitelný a empatický. Všechny sestry, se kterými jsem se setkala byly příjemné, nic jim nebylo na obtíž, vždycky pomohly. Na rehabilitačním oddělení jsem se dostala díky profesionálnímu vedení fyzioterapeutů do kondice a odjela do lázní, kde jsem ve cvičení pokračovala. I tam jsem se setkala s profesionálním a hlavně empatickým přístupem všech zaměstnanců lázní.
A nemohu zapomenout na kuchyni, tak něco takového jsem neočekávala ani ve snu. Myslím si, že v mnoha domácnostech se ještě i dnes nevaří tak, jako v havířovské nemocnici. Stravy jsem se dopředu docela obávala, ale to, co jsem na talíři dostávala, to předčilo všechno. Všechno bylo výborné a ten výběr!
Takže když to všechno shrnu, tak jsem se těch sedm týdnů mimo domov měla opravdu skvěle. Chtěla bych ale na oplátku poprosit nás pacienty, abychom se i my ke zdravotníkům chovali slušně, s vděkem a hlavně s pokorou přijímali jejich služby. Jsme všichni jen lidé.
S přáním hezkého dne
Naďa Kašturová, vděčná pacientka
“